طراحی و ساخت موشن‌گرافیک تبلیغاتی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و طیف گسترده‌ای از تبلیغات، مخاطبان تمایلی به شکل قدیمی تبلیغات ندارند و اگر با روش قدیمی برای تبلیغات پیش رویم، برقرای ارتباط با مشتری بسیار دشوارتر می‌شود. پس لازم است برای پیشرفت کسب و کار خود از روش‌های جدیدتر مانند موشن گرافیک استفاده کنید. موشن گرافیک با ویژگی‌هایی که دارد توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند و فرآیند جذب مشتری تا فروش سریع‌تر می‌شود. تیم آواموشن همراه شماست که سفارش موشن‌گرافیک کسب و کارتان را با بهترین کیفیت تولید کند.

موشن گرافیک چیست؟

در دو مقاله‌ی طراحی و ساخت موشن گرافیک حرفه ای و مشاهده و دانلود نمونه موشن گرافیک در مورد موشن گرافیک توضیح داده شده است. مطالعه‌‌ی این دو پست به شما برای آشنایی بیش‌تر با موشن گرافیک کمک می‌کند. در اینجا به‌گونه‌ی دیگری موشن گرافیک را توضیح می‌دهیم، در زمینه‌ی تبلیغات در حال حاضر لازم است که علاوه بر روش‌های قدیمی مانند طراحی پوستر، عکاسی از محصولات با توضیحات متنی از موشن‌گرافیک نیز استفاده کنید. موشن گرافیک تمامی المان‌هایی که شما برای محصول و خدماتی را که ارائه می‌دهید به شکل گرافیکی به حرکت درمی‌آورد علاوه‌بر متحرک بودن شما می‌توانید توضیحات را به صورت صوتی روی ویدئوی موشن خود قرار دهید تا مخاطبانتان به راحتی از محصول و خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه می‌شوند.

یکی از نرم‌افزارهای مشهوری که طراحان موشن گرافیک از آن استفاده می‌کنند Adobe است که در وب‌سایت ادوبی این تعریف از موشن‌گرافیک ارائه شده است:

“موشن گرافیک اساسا گرافیک همراه با حرکت است. زمانی که در مورد موشن‌گرافیک صحبت می‌کنیم منظور المان‌ها و متن‌هایی است که خلاقانه به حرکت درآورده شده‌اند. موشن‌گرافیک انیمیشن تمام عیاری مثل انیمیشن‌های دیزنی با خط داستانی طولانی و شخصیت‌های متعدد نیست بلکه ویدئویی کوتاه‌تر است که به منظور انتقال اطلاعات و یا سرگرمی تولید می‌شود.”

همانطور که از این تعریف مشخص است موشن‌گرافیک ویدئویی کوتاه است تا بتواند پیامی را که می‌خواهیم به مخاطب ارائه دهیم، بدون این‌که خسته شوند، با گرافیک متحرک جذاب به او منتقل کنیم.

موشن گرافیک را می‌توان به دسته‌های مختلفی دسته بندی کرد که از معمول‌ترین آن‌ها می‌توان لوگو موشن، ویدئوهای توضیحی و انیمیشن رابط کاربری نام برد.

موشن گرافیک تبلیغاتی چیست؟

هدف اصلی در هر کسب و کاری افزایش فروش است. با تبلیغات، کسب و کارها می‌توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و آن‌ها را تبدیل به خریدار کنند. در گذشته‌ی نه چندان دور تبلیغات بیش‌تر در تلویزیون، مجلات و نشریات و یا چاپ کاتالوگ بوده است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضاهای مجازی، تبلیغات شکل جدیدی به خود گرفته‌اند. یکی از لازمه‌های اینکه کسب و کارها بتوانند توجه و اعتماد مخاطب را جلب کنند این است که همراه با تگنولوژی پیشرفت کنند و تبلیغات خود را به شکل هیجان‌انگیز‌تری تولید کنند که از نظر مخاطب خسته‌کننده نباشد و ترغیب به خرید شود.

یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات سفارش موشن گرافیک است، که برای انتشار حتما مدیای خاصی مثل تلویزیون لازم نیست و آن را به راحتی می‌توانید در یکی از فضاهای مجازی که در کسب و کار شما در آن فعالیت دارد و یا وب‌سایتتان منتشر کنید. موشن‌گرافیک با جذابیت بصری به علاوه توضیحات صوتی می‌تواند  این امکان را به شما بدهد که به طور کامل و در عین حال جذاب محصولات و یا خدمات خود معرفی کنید و ارتباط مناسبی با مخاطب خود برقرار کنید و این امر باعث بالا رفتن مخاطبانتان و در نتیجه باعث افزایش فروش می‌شود.

یک موشن‌ گرافیک جذاب و با کیفیت در عین حال دقیقا متناسب با نیاز‌های شما می‌تواند مخاطب شما را افزایش بدهد و مخاطبانتان را تبدیل به مشتریان شما کند. پست کردن ویدئوهای موشن‌گرافیک در فضاهای مجازی و اشتراک گذاری آن توسط مخاطبانتان با سایر دوستانشان باعث بالا رفتن نرخ تعامل پروفایل شما در آن فضای مجازی می‌شود. برای داشتن موشن‌گرافیک متناسب با کسب و کارتان می‌توانید با تیم ما تماس بگیرید.

مراحل تهیه‌ی موشن گرافیک در آواموشن

بعد از اینکه شما سفارش خود را در آواموشن ثبت کردید تیم مشاوره‌ی آوا موشن با شما تماس میگیرد و اطلاعات کامل کسب و کار شما و هدف شما از تولید موشن‌گرافیک(افزایش فروش، برندینگ و یا …) را یادداشت و در اتاق فکر به طور کامل مورد بررسی قرار می‌دهند.

بعد از مشخص شدن همه‌ی جوانب کسب و کار، سناریو تهیه و تدوین می‌شود و به تایید شما می‌رسد.

بعد از تایید سناریو، در صورت لزوم، با هماهنگی با شما متنی که گوینده باید بخواند تهیه می‌شود و به گوینده ارائه می‌شود تا ضبط و در اختیار طراحان موشن‌گرافیک آواموشن قرار گیرد.

طراحان آواموشن با درنظر گرفتن پالت رنگی مورد استفاده‌ی برند شما، نیاز شما برای موشن‌گرافیک و سایر المان‌ها موشن گرافیک با کیفیتی در اختیار شما قرار خواهند داد.

تیم آواموشن تیمی خلاق و متخصص در حوزه‌ی موشن گرافیک است که شما را در این راه همراهی می‌کند. برای سفارش موشن گرافیک به تیم آواموشن و یا اطلاع از تعرفه‌ی موشن گرافیک کافی است با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *