طراحی و ساخت موشن گرافیک حرفه ای

در این مقاله در ابتدا به معرفی موشن‌گرافی ، انواع آن و خدماتی که گروه آوا موشن ارائه می‌کنند پرداخته می‌شود.
موشن گرافی در دنیای امروزه یکی از مهم‌ترین ابزارها برای خلق محتوا و رساندن پیام به مخاطب می‌باشد. به دلیل ماهیت متحرک بودن طرح‌ها در موشن گرافی نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی نظیر پوسترها، می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند که شما می‌توانید برای سفارش موشن گرافی حرفه‌ای با تیم آواموشن در ارتباط باشید.

آیکن سایت انجام سفارشات موشن گرافیک آوا

موشن گرافی چیست؟

موشن گرافی نوعی انیمیشن است که طرح‌های ثابت را به طرح‌های متحرک تبدیل می‌کند. موشن گرافی می‌تواند دو بعدی و یا سه بعدی باشد که بعضی اوقات بر روی آن‌ها نریشن نیز گذاشته می‌شود که علاوه بر پیام تصویری، پیام به صورت صوتی نیز به مخاطب القا می‌شود.
طراحان موشن‌گرافی از برنامه‌های نرم‌افزاری نظیر Adobe برای ایجاد انیمیشن استفاده می‌برند. موشن‌گرافی در تبلیغات، بازی‌ها، تلویزیون و یا هر جای دیگری که برای ارتباط با مخاطب احتیاج به انیمیشن باشد استفاده می‌شود.

واحد مشاوره شرکت آواموشن

انواع موشن گرافی

اگر مطمئن نیستید برای ارائه‌ی خدمات خود و یا تبلیغات برند خود از کجا شروع کنید موشن گرافی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. موشن گرافی برای همه‌ی افراد چه پیر و چه جوان جذاب است. موشن گرافی را می‌توانید در هر رسانه‌ای که استفاده می‌کنید، منتشر کنید و از امکاناتی که موشن گرافی در اختیار شما می‌گذارد بهره‌مند شوید.
گروه آواموشن می‌تواند مناسب با برند و نیاز شما در مسیر تولید موشن‌گرافی شما را همراهی کند. همین حالا با ما تماس بگیرید.
در ادامه به معرفی هشت موشن گرافی پرداخته می‌شود که شما می‌تواند بهترین آن‌ها را برای تبلیغات برند خود انتخاب کنید:

1 - ویدئوهای توضیحی

این نوع از موشن‌گرافی‌ها ویدئوهای کوتاهی هستند که مخاطب به وسیله‌ی این دسته از موشن‌گرافی‌ها با برند شما و خدماتی که ارائه می‌دهید، آشنا می‌شود. از بین انواع موشن‌گرافی‌ها این نوع بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
با استفاده از این نوع از ویدئوها مخاطبین شما خیلی راحت‌تر از برند شما و محصولاتی که ارائه می‌دهید آگاه می‌شوند و شما نیز راحت‌تر می‌توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

2 - فیلم های آموزشی

فیلم‌های آموزشی بسیار به ویدئوهای توضیحی شباهت دارند با این تفاوت که شما به آموزش خدمات و محصولات خود می‌پردازید. می‌توانید از این موشن‌گرافی‌ها در زمینه‌ی ثبت‌نام در دوره‌های سایت خود و یا کار با محصولاتی که ارائه کرده‌اید استفاده کنید.

3 - انیمیشن رابط کاربری

اگر شما یک برنامه یا یک پلتفرم دیجیتال ایجاد کرده‌اید،‌ استفاده از این نوع انیمیشن می‌تواند به کاربرانی که از برنامه‌ی شما استفاده می‌کنند کمک کند. به این صورت که برای معرفی قسمت‌های مختلف برنامه ویدئوهای کوتاهی به آن‌ها ارائه می‌کنید و آن‌ها خیلی سریع و راحت با ویژگی‌های بسیاری که نرم‌افزار شما دارد آشنا می‌شوند.

4 - لوگو موشن

چه چیزی بیش‌تر از یک لوگو برند شما را به یاد ماندنی می‌کند؟ نسخه‌ی متحرک آن
با لوگو موشن می‌توانید به لوگو و برند خود زندگی ببخشید و آن را به‌ یاد ماندنی‌تر کنید.

5 - آیکون‌ها

موشن‌گرافی آیکون‌ها به منظور بزرگنمایی اِلمان‌هایی که مربوط به کسب و کار شماست صورت می‌پزیرد و این باعث می‌شود که مخاطب شما را در خاطر داشته باشد.

6 - عناوین

عنوان‌ها به تنهایی جلوه‌ی چندانی ندارند با حرکت بخشیدن به آن‌ها توجه‌ بیش‌تری به آن‌ها جلب می‌شود، اهمیت‌ها بیش‌تر نمایش داده می‌شوند و ارتباطات شما با مخاطبتان را بهبود می‌بخشد. این امر به ویژه در صورتی خیلی مهم می‌شود که ویدئوی موشن گرافی شما نریشن نداشته باشد.

7 - اینفوگرافی

باید قبول کنیم که حتی وقتی اینفوگرافی آمار بسیار جالبی ارائه می‌دهد ما باز هم به آن فقط نگاهی سرسری می‌اندازیم و عبور می‌کنیم. زمانی که شما اینفوگرافی خود را به حرکت درآورید مطمئن می‌شوید که مخاطب اطلاعات را دقیقا به روشی که شما می‌خواهید دریافت می‌کند.

8 - ارائه‌ها

شما می‌توانید بهترین سخنران شهر خود باشید اما وقتی که برای ارائه از طرح‌های ثابت استفاده می‌کنید می‌تواند به موفقیت شما آسیب بزند. این نوع موشن گرافی آماری را که شما می‌خواهید ارائه دهید را به صورت متحرک به مخاطبانتان ارائه می‌کند در این صورت شما می‌توانید تفاوت تاثیری که شما بر روی مخاطبانتان گذاشته‌اید و پاسخی که آن‌ها به شما می‌دهند را به چشم خود ببینید.

سفارش موشن گرافیک، ساخت و تدوین ویدئو و کلیپ تبلیغاتی خدمات موشن گرافی آوا

خدمات آوا موشن

گروه آواموشن با در اختیار داشتن ماهرترین طراحان موشن گرافی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت موشن‌گرافی مورد نیاز شما را تولید کند. درنظر داشته باشید تیم مشاوره‌ و پشتیبانی آواموشن در انتخاب موشن گرافی مورد نیازتان به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با مخاطبان برند خود در ارتباط باشید.
آوا موشن شما را در یکی از بهترین تجربه‌‌های تبلیغات محصول خود یا معرفی برند خود همراهی می‌کند تا به نتیجه‌ی مطلوب برند خود برسید. همین الان برای ثبت سفارش موشن گرافیک با شماره‌ی 09201413948 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *