معرفی شرکت موشن گرافیک آواموشن

پس از تولد اینستاگرام در سال 2010 و همزمان با محبوبیت اینستاگرام، شرکت موشن گرافیک آوا در سال 2015 (1393 هجری شمسی) توسط آقای بنیامین مظهری صفات راه اندازی گردید. هدف اصلی این شرکت ساخت موشن گرافیک، ویدیو تبلیغاتی، ویدیو کوتاه، لوگو موشن، استاپ موشن، متحرک سازی تصاویر، انمیشن های دوبعدی و سه بعدی و صداگذاری توسط بهترین گویندگان تلویزیون و رسانه می باشد.

شرکت موشن گرافیک آواموشن

خط مشی شرکت موشن گرافیک آوا، ارائه بهترین خدمات موشن گرافیک با هزینه مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. کارشناسان و متخصصان این شرکت با بهره گیری از  بروزترین امکانات و دستگاه‌های فنی و آموزش‌های حرفه‌ای، به صورت دو شیفت کاری صبح و عصر آماده ساخت سفارش موشن‌گرافیک شما مشتریان عزیز می‌باشند.

شرکت آوا، به عنوان یک مجموعه بزرگ و متخصص در ارائه کلیه خدمات علمی و فنی، شرکت مادر تخصصی آواموشن می‌باشد. این شرکت خدمات بسیار زیادی در زمینه‌های تبلیغاتی از جمله ساخت انمیشن و پرزی و سفارش پاورپوینت ارائه می‌دهد.

معرفی واحد فناوری شرکت آواموشن

واحد مشاوره

مشاورین آواموشن داده‌های کسب و کار، پیج رسمی، وب‌سایت و سایر اطلاعاتی را که در ارتباط با حرفه شما وجود دارد مورد بررسی قرار می دهند و سپس در یک جلسه به مشاوره و بررسی مشکلات توسعه کسب و کار شما می‌پردازند.

در این جلسه پیشنهاداتی مانند: شیوه تبلیغات، نظارت و هماهنگی پلتفرم‌های محتوایی، رونق و ارتقا برند ارائه می‌شود.

واحد مشاوره شرکت آواموشن

واحد تدوین استراتژی

در این مرحله جلسه‌ای برای مشخص شدن هدف کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید، در نظر گرفته می‌شود.
انتخاب مخاطبین هدف یکی از مهم‌ترین قدم‌های هر کسب و کاری است که با کمک تیم ری‌را در طی جلسات این امر انجام می‌گیرد. بعد از تشخیص مخاطبین هدف، به سراغ بررسی کانال‌های مختلف برای جذب مشتری می‌رویم که بتوانیم مناسب‌ترین پلتفرم در این حوزه را انتخاب کنیم.
در نهایت تیم ری‌را چالش‌های کسب و کار شما را مورد بررسی قرار می‌دهد. براساس داده‌های به دست آمده از برندتان، محتوای آنلاین و تبلیغات بررسی می‌شود و براساس آن تقویم محتوایی را ارائه می دهیم.
به وسیله‌ی این تقویم، محتوای مربوط به هر روز مشخص و آماده می‌شود.
در بازه های زمانی منظم از نو تمام سیر پیشرفت و مشکلات مورد بررسی قرار داده می‌شوند و برای رفع مشکلات راهکارهایی ارائه می‌شوند.

تدوین کمپین

زمانی که از موقعیت صفحات مجازی اطمینان حاصل شد و مخاطبین هدف به درستی شناسایی شدند، جلسه ای جهت ایده‌پردازی و انتخاب پیام کسب و کار شما، تشکیل می‌شود.
همچنین با در نظر گرفتن بودجه و زمان بندی که در جلسات قبل مشخص شده بودند، رسانه‌ی مناسب با نیاز کسب و کار شما، انتخاب می‌شود.

تدوین کمپین​ شرکت آواموشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *